مجموعه ما تولیدکننده، ارائه کننده انواع شیشه های نشکن با استفاده شیشه سکوریت می باشد.  در هنگام اجرا و نصب شیشه نشکن همراه با تکنسین‌های نصب که همگی از تکنسین‌های نصب به نام در سطح کشور می‌باشند، با خودرو ، لباس و تجهیزات شیشه به طور کامل در محل پروژه حاضرشده و با دقت، سرعت به بهترین نحو ممکن پروژه را نصب و تحویل می نمایند.

  • در صورت بروز هرگونه مشکل، کارشناسان ما در اسرع وقت برای رفع مشکل به محل پروژه اعزام می‌شوند.
  • کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت که از نحوه نصب، برخورد حرفه‌ای تکنسین‌ها و رضایتمندی شما با خبر شوند.

قیمت شیشه نشکن

پیشنهادی : برای اطلاع از انواع شیشه دوجداره کلیک کنید.

شرکتما با توجه به در نظر گرفتن امنیت شیشه‌های نشکن برای مصرف کنندگان و مشتریان خود، شیشه‌هایی با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی خود قرار داده است. عوامل متعددی می توانند بر روی قیمت یک محصول تاثیرگذار باشند، که در مورد قیمت شیشه نشکن هم این موضوع صدق می کند. یراق آلات نصب شده بر روی شیشه نشکن و رنگ نیز جزء عواملی هستند که بر روی قیمت شیشه‌ نشکن تاثیر گذار هستند. قیمت شیشه نشکن را از کارشناسان ما بپرسید.
امروزه اگر به بازار شیشه و یراق الات سری بزنید متوجه نوسان قیمت ها رو به بالا می شوید. با این حال شرکت ما تمام تلاش خود را در زمینه به توافق رسیدن قیمت با شما مشتریان عزیز را دارد. در این صفحه از شیشه نشکن، به ارائه جدولی برای قیمت می پردازیم که با حدود قیمت شیشه نشکن آشنا می شوید:

  • لیست قیمت شیشه نشکن روزانه در حال به روز رسانی است.
  • جهت آگاهی از قیمت روز محصولات ما می توانید با بخش فروش تماس بگیرید.
  • هزینه یراق آلات به صورت جداگانه محاسبه می گردد.
  • قیمت شیشه نشکن طبق اندازه محاسبه می گردد.

شیشه نشکن نوعی از شیشه های مقاوم و ضخیم است که اغلب برای درهای مغازه ای و فروشگاهی و ویترین سازی کاربرد دارد. این شیشه ها بیشتر تحت عنوان شیشه سکوریت شناخته می شود. قیمت شیشه نشکن تحت تاثیر عوامل متفاوتی مانند برند، ضخامت، ابعاد و… تعیین می شود.

این شیشه های قطور در برابر حرارت و ضربه مقاومت بسیار زیادی دارد به طوری که اگر چکش یا آجری با ضربه معمولی به بخش میانی شیشه برخورد کند آسیبی نمی بیند. این ویژگی در شیشه های معمولی وجود ندارد و معمولا با ساده ترین ضربه ها خرد می شود.

شیشه نشکن یا شیشه میرال با ضخامت های متفاوتی تولید و روانه بازار می شود و هر شخص با توجه به کسب و کار خود و کاربردی که مدنظر دارد ضخامت خاصی از این شیشه ها را انتخاب می کند. برای تعیین قیمت شیشه ابعاد ورودی فروشگاه، ضخامت شیشه و برند آن تاثیر گذار است.

مزیت شیشه نشکن

شیشه های نشکن در صورتی که بر اثر ضربه های سنگین بشکند به تکه های کوچک مکعبی و صیقلی تبدیل می شود که برنده نیست بنابراین ایمنی محیط را تامین می کند. شیشه های نشکن بعد از شکستن پراکندگی ندارند و در همان محل خرد می شوند به همین دلیل از حوادث و اتفاقات ناگوار پیشگیری می شود.

این سبک شیشه ها بیشترین کاربرد را در دنیا دارند و مقاومت بالای آنها موجب شده علاوه بر امور ساختمانی در صنایع خودروسازی و ویترین سازی و…. کاربرد داشته باشند. گاهی این شیشه ها به صورت دکوراتیو در رنگهای مختلف دودی، سبز، آبی، مسی، متالیک و… عرضه می شود و قیمت شیشه نشکن در این انواع تا حدودی بالاتر از مدل های شفاف است.

کاربردهای شیشه نشکن

به طور کلی از شیشه های نشکن در فضاهایی که امنیت بالای محیط مد نظر است مانند درهای ساختمانهای تجاری و فروشگاهها استفاده می شود. برای پنجره های ساختمان، اطراف حمام یا محیط های بهداشتی مانند سونا و جکوزی که باید مجزا سازی شوند کاربرد دارد.

در لوازم خانگی مانند اجاق گاز، مایکروفر، هود، بدنه شیشه ای یخچالها و….

ویترین های مغازه ای و فروشگاهی

دیوارها و سقف های شیشه ای و پلکان

کاربرد در میزهای مبلمان

کاربرد شیشه نشکن برای کف ساختمان یکی از مواردی است که این روزها در ساختمانهای مجلل بسیار باب شده است و از شیشه لمینت برای ساخت آنها استفاده می شود. این سبک از دکور داخلی در ساختمانهای تجاری، هتلها، رستورانها و… برای ایجاد دید باز به طبقات پایین بسیار کاربرد دارد و جذابیت بی نظیر و تجربه متفاوتی خلق می کند.

فرآیند ساخت این شیشه

قیمت شیشه نشکن تا حد زیادی تحت تاثیر نحوه تولید آن متغیر است. برای تولید این شیشه ها، شیشه های معمولی را تحت حرارت 700 درجه سانتی گراد حرارت داده و پس از شکل دهی شیشه آن را در ابعاد مورد نظر برش می دهند.

سپس شیشه حرارت دیده تحت دمش هوای سرد قرار گرفته و به آن شوک وارد می شود. در مرحله سرد سازی، لایه های بیرونی شیشه با سرعت بیشتری نسبت به لایه درونی خنک می شود و به همین دلیل باعث استحکام بالای این شیشه ها می شود. برای سرد کردن سطوح شیشه ای این فرآیند از مرکز شیشه شروع می شود که باعث ایجاد تنش دائمی و مستحکم تر شدن شیشه می شود.

این شیشه ها به دلیل شفافیت و جلوه ای که دارند بسیار مورد توجه فروشگاه داران و مغازه داران برای به نمایش گذاشتن اجناس مغازه هستند.

قیمت شیشه نشکن که معمولا در مدل های چند لایه به فروش می رسند بر اساس متر مربع نرخ گذاری می شود. مدل های لمینت معمولا سنگین تر از انواع شیشه های سکوریتی هستند. قیمت شیشه سکوریت چند برابر شیشه معمولی است و از سوی دیگر شیشه های لمینت نسبت به شیشه سکوریت گران تر هستند.

قیمت این شیشه ها تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند شکل هندسی مربع، مستطیل، مثلث و یا فرم دار و خم بودن آن تغییر می کند. طراحی و اجرای سبک های سند دکوراتیو بلاست و شیشه ساتینا و حتی نوع ساده بر قیمت این شیشه ها تاثیر می گذارد.

ضخامت این مدل از شیشه ها معمولا 4، 5، 6 ،8 ،10، 12 میل است و در هر نوع، قیمت شیشه سکوریت متغیر خواهد بود. از آنجایی که در انواع مختلف شیشه سکوریت، ابزار و یراق آلات خاصی برای نصب آن در محیط های مختلف به کار گرفته می شود، برای تخمین قیمت شیشه نشکن این لوازم در نظر گرفته می شود.

 

 

بازگشت به بالا