شیشه دوجداره و استفاده آن در دکوراسیون داخلی
08 مه

شیشه دوجداره امروزه یکی از تجهیزات ضروری در ساخت درب و پنجره محسوب می شود. برای آشنایی با شیشه دوجداره و استفاده آن در دکوراسیون داخلی با ما همراه باشید.

انواع شیشه دوجداره

شیشه های دوجداره برای درب و پنجره همچنین طراحی داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد که دارای انواع مختلفی است. سکوریت های دوجداره نوعی شیشه های دوجداره محسوب می‌ شود. در کنار آن می توانیم به شیشه دوجداره لمینت نیز اشاره نماییم که هر کدام ویژگی‌ های خاص خود را دارند.

شیشه دوجداره سکوریت

برای ساخت شیشه های دوجداره از دو شیشه ای استفاده می ‌شود. بین شیشه ها توسط اسپیسر تعیین می شود و هدف از آن ها استحکام بیشتر درب و پنجره و عایق بندی آن است. اسپیسر دارای رطوبت گیر بوده و باعث می شود که از رطوبت بین شیشه ها جلوگیری می نماید.

شیشه دوجداره لمینت

شیشه های دوجداره سکوریت لمینت نوع خاصی از شیشه های دوجداره بوده که از یک لایه شیشه ای و یک لایه لمینت با استفاده از طلق تشکیل می شود. هدف از آن استخدام شیشه در برابر ضربه و شکستگی است. در بسیاری از مواقع لایه لمینت بیرون از شیشه دیده می شود تا از قسمت بیرونی نیز محافظ پنجره باشند.

شیشه دوجداره و استفاده آن در دکوراسیون داخلی

  • نمای شیشه ای

نمای شیشه ای یکی از زیبا ترین و پرکاربرد ترین نما ها در ساختمان بوده که به صورت دو جدار ساخته می شود. این شیشه ها دارای ویژگی های مختلفی بوده که علاوه بر زیبایی باعث عایق بندی حرارتی و صوتی در ساختمان ها می شود. در نتیجه از انتقال نور بین طبقات جلوگیری می کند.

نما های شیشه ای دارای مزایا و معایب خواصی هستند اما از انواع نمایش شیشه ای می توانیم به نما های کرتین وال، نمای شیشه ای فین گلس، نمای شیشه ای فریم لس، نمای شیشه ای اسپایدری و غیره اشاره نماییم.

  • پنجره شیشه ای دوجداره سقفی

یکی از بخش هایی که پتانسیل زیبایی و دکوراسیون در منزل را دارد، های شیشه های دوجداره سقفی است. استفاده از پنجره سقفی باعث تابش بیشتر نور خورشید و روشنایی شده و همچنین دسترسی آسان ترین پشت بام یا ایجاد تراس یا باغچه در سطح منازل خواهید داشت.  در نتیجه می توانید با نصب پنجره های سقفی تا میزان قابل توجهی افزایش نور در داخل فضای داخلی داشته باشید. سعی کنید سقف شیشه ای را از مجموعه‌هایی خریداری کنید که محصولات معتبر با گارانتی و خدمات پس از فروش در این حوزه دارند.

در صورتی که قصد اطلاع از قیمت شیشه نشکن، طراحی نمای اسپایدری، طراحی شیشه ضد حرارت و شیشه های لمینت را دارید، به سایت سدید گلس مراجعه نمایید.

  • دیوار شیشه ای

در گذشته دیوار های شیشه ای نیاز به نصب آن در داخل پنجره یا فریم‌ های قوی است. امروزه با توجه به تکنولوژی طراحان و متخصصان می توانند از پنل های بدون قاب یا به اصطلاح فریم لس برای شیشه های دوجداره استفاده نمایند. پس برای ایجاد دیوار شیشه ای دیگر نیازی به قاب رنگی دارای انحنا و بیرون زدگی نخواهید داشت.

در صورت تمایل می توانید دیوار شیشه ای دوجداره را به صورت کشویی طراحی کرده و برای پارتیشن بندی انواع فضا های اداری، ساختمانی و مسکونی استفاده نمایید.

  • دوش شیشه ای

نوع جدیدی از شیشه دوجداره در دکوراسیون داخلی کابین دوش شیشه ای بوده که دارای جداکننده در داخل حمام و سرویس های بهداشتی ساخته می شود. این کابین ها به صورت نشکن سکوریت و لمینت بوده و از انتقال رطوبت و آب به خارج از کابین جلوگیری می‌ کند. این کابین ها بیشتر در واحد های ساختمانی، ویلا ها، هتل ها و غیره کاربرد داشته و به صورت ریلی بدون درب و غیر ساخته می شود.

اگر سرویس بهداشتی و حمام مشترکی دارید، می توانید از کابین دوش شیشه ای استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر و جزئیات خرید شیشه دوجداره شیشه نشکن، طراحی نمای اسپایدری، شیشه ضد حرارت و شیشه لمینت به سایت سدید گلس مراجعه کنید.

جمع بندی

بحث امروز ما در در مورد شیشه دوجداره و استفاده آن در دکوراسیون داخلی بود. سعی کردیم در ابتدا به انواع شیشه دوجداره و کاربرد های آن را در فضای داخلی اشاره نماییم. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه بگذارید