بهترین شیشه دو جداره
07 اکتبر

بهترین شیشه دو جداره کدام است؟ این شیشه‌ ها چه ویژگی‌ هایی دارند؟ چگونه می‌ توان بهترین شیشه دو جداره را از بین انواع شیشه‌ های دو جداره انتخاب کرد؟ وقتی صحبت از بهترین شیشه دو جداره می‌ شود، در واقع ویژگی‌ های مختلف و خاصی به ذهن ما می‌ رسد که از آن جمله می‌ توان کیفیت و مرغوبیت شیشه را نام برد. شیشه‌ های دو جداره بسیار متنوع هستند و یکی از با کیفیت‌ ترین و بهترین آن ها شیشه سکوریت است. در این مقاله بهترین شیشه دو جداره را معرفی می‌ کنیم.

محصول مرتبط: شیشه خم

انواع شیشه دوجداره

شیشه‌ های دو جداره تنوع بالایی دارند و به صورت شیشه دو جداره رنگی، شیشه دو جداره رفلکس، شیشه دو جداره طرح‌ دار و غیره می‌ باشد. تنوع بالای آن ها موجب شده است که در مکان‌ های مختلفی مانند نمای بیرونی ساختمان‌ ها، پنجره‌ ها، ویترین مغازه‌ ها، فروشگاه‌ ها، مراکز تجاری و غیره کاربرد داشته باشند. چند نوع از بهترین انواع شیشه‌ های دو جداره را در این جا معرفی می‌ کنیم:

  1. شیشه سکوریت

یکی از بهترین انواع این شیشه‌ ها، نوع سکوریت یا نشکن است. شیشه سکوریت در مقابل دمای بالا و ضربه مقاومت و استحکام دارد، به همین دلیل از آن ها در برخی مکان‌ های پرخطر استفاده بیش تری می‌ شود.

  1. شیشه‌ های لمینت

شیشه لمینت یا روکش‌ دار دسته دیگر از شیشه‌ های دو جداره است که بیش تر در پنجره‌ های دو جداره استفاده می‌ شود، این دسته از شیشه‌ های دو جداره نیز در برابر ضربه مقاومت خوبی دارند، عایق صوتی هستند، ایمنی آن ها در برابر ریزش‌ های ناگهانی بالاست، در برابر اشعه یو وی مقاوم هستند، به علاوه این که شفافیت خوبی دارند.

  1. شیشه Low _ E

ویژگی بارز شیشه Low _ E زیبایی و کیفیت بالای آن است. این شیشه اتلاف انرژی کمی دارد، نور خورشید از آن عبور می‌ کند، اما حرارت قابل عبور کردن از آن نیست.

نکات مهم برای انتخاب بهترین شیشه دو جداره

 

نکات مهم برای انتخاب بهترین شیشه دو جداره

مهم ترین و اولین نکته مهمی که در هنگام انتخاب کردن شیشه دو جداره باید دقت کنید، این است که این نوع شیشه‌ ها از استانداردهای کافی برخوردار باشند. برند سازنده و اعتبار آن نیز بسیار مهم است که باید با آن دقت کنید و حتماً این نوع شیشه‌ ها را از برندهایی انتخاب کنید که از اعتبار کافی برخوردار هستند. متاسفانه گاهی اوقات سازندگان به این موضوعات توجه کافی ندارند و این شما هستید که باید در هنگام خرید، پنجره ها را بررسی کنید، چون تنوع در دنیای شیشه‌ های دو جداره بسیار بالا است و در حال حاضر می‌ توانید انبوهی از این نوع شیشه‌ ها را در بازار ببینید که دارای طرح‌ ها، ویژگی‌ ها، رنگ‌ ها و کیفیت‌ های متفاوتی هستند. بنابراین در صورت عدم آگاهی از انواع شیشه‌ های دو جداره هنگام خرید می توانید از راهنمایی فروشندگان نیز استفاده کنید.

اما به طور کلی سه فاکتور مهم جهت انتخاب کردن بهترین شیشه وجود دارد که عبارتند از:

  • عایق خوب صوتی
  • عایق خوب حرارتی
  • رنگ و ظاهر مناسب

در واقع هدف اصلی از انتخاب کردن بهترین شیشه دو جداره این است که هم عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی خوبی باشد، امنیت بالایی داشته باشد، از ورود بی‌ رویه نور خورشید و اشعه‌ های مضر یو وی به داخل ساختمان‌ ها و از طرفی نیز از اتلاف انرژی سرمایشی یا گرمایشی نیز پیشگیری کند. پس در هنگام انتخاب بهترین نوع شیشه دو جداره باید به این نکات دقت کنید.

سخن پایانی

در این مقاله بهترین نوع شیشه دو جداره را بررسی کردیم. چند نمونه از انواع شیشه‌ های دو جداره که دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند را معرفی کردیم. شیشه‌ های دو جداره متنوع هستند، همین تنوع موجب شده است که قابلیت‌ های استفاده متفاوتی داشته باشند، اما این موضوع انتخاب کردن نوع مورد نظر را کمی با دشواری مواجه می‌ سازد، چون حتماً باید آشنایی کافی با آن ها داشته باشید تا بهتر بتوانید بهترین و با کیفیت‌ ترین نوع شیشه را انتخاب کنید. در سایت سدید گلس با بهترین نوع شیشه دو جداره، انواع مختلف این شیشه‌ ها، موارد استفاده، مشخصات و غیره بیش تر آشنا شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه بگذارید