شیشه نشکن برای نمای خارجی ساختمان
22 جولای

شیشه نشکن همانطور که از نام آن پیداست، یکی از شیشه‌ های مقاوم در برابر شکستگی است. امروزه با رشد تکنولوژی و تاثیر اون بر بسیاری از صنایع به ویژه صنعت ساخت شیشه شاهد روی کار آمدن شیشه‌های نسل جدید با کیفیت بهتر هستیم. هر یک از شیشه‌ها به منظور استفاده برای مصارفی با مشخصات خاصی تولید شده اند. اکنون شما کاربران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شیشه نشکن برای نمای خارجی ساختمان و همچنین سایر مزایا و مشخصات این شیشه‌ها با ما همراه شوید.

شیشه نشکن

شیشه نشکن در صنعت تولید شیشه به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد و پرکاربرد می باشد. در بسیاری از شرایط و برای بسیاری از مکان‌ها نیاز به شیشه‌هایی بسیار مقاوم در برابر شکستگی است. با روی کار آمدن چنین شیشه‌هایی با قابلیت مقاومت در برابر شکستگی، دیگر دغدغه ای برای شکستن شیشه‌ها نیست. شیشه نشکن در برابر ضربه و حرارت استحکام بالایی دارد. حتی تحت تاثیر شرایط بسیار سخت یا ضربه‌های شدیدتر و محکم‌تر نیز این شیشه‌ها نمی‌ شکنند. معمولاً شیشه لمینت نمونه‌ ای از شیشه نشکن است که در برابر تحمل فشار مقاومت بالایی دارد. این شیشه‌ها را گاهی با ضخامت‌های متنوع تولید می‌کنند، هرچه ضخامت آنها بیشتر باشد مقاومت در برابر ضربه نیز افزایش می‌یابد. مقاومت شیشه‌ها به حدی زیاد است که حتی به عنوان کفپوش نیز می‌توان در تنوع رنگی مختلف از آنها استفاده کرد.

مزایای شیشه نشکن برای نمای خارجی ساختمان

امروزه شیشه نشکن برای بسیاری از ساختمان‌ها و البته کاربردها نقش دارد. در تمامی فضاهایی که نیاز به یک شیشه نشکن است، می‌توان از این محصول استفاده کرد. اما این تنها نشکن بودن این محصول نیست که باعث جلب توجه آن می‌شود، بلکه دیگر مزایا و ویژگی‌های این شیشه نیز مورد توجه قرار دارد.

  • شیشه نشکن برای نمای خارجی ساختمان  یک شیشه مقاوم در برابر شکستگی می‌باشد اما در صورتی که شکسته شود تکه‌های آن برنده نیستند.
  • این شیشه‌ها در برابر شیشه‌های معمولی مقاومت فیزیکی بسیار بالاتری دارند.
  • به دلیل نشکن بودن و استحکام بالای این شیشه‌ها، باید گفت از نظر هزینه‌ها مقرون به صرفه هستند. البته این صرفه جویی در مصرف انرژی نیز مورد توجه قرار دارد، چرا که به دلیل مقاومت بالا باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می ‌شود.
  • این شیشه‌ ها بیشترین کاربرد را برای مصارف ساختمانی دارند که این خود یک مزیت مهم محسوب می ‌شود. البته در صنعت خودروسازی نیز از این شیشه‌ ها استفاده می ‌کنند.
  • این شیشه‌ها، مشابه شیشه‌های معمولی دارای شفافیت بسیار بالایی هستند، پس هیچگونه کدری روی آنها وجود ندارد.
  • به دلیل به کارگیری استانداردها برای ساخت شیشه نشکن باید گفت ایمنی آنها بسیار زیاد است.
  • این شیشه‌ها اگرچه نشکن هستند اما قابلیت برش دارند، می‌توانید به راحتی آنها را در هر ابعادی برش دهید.
  • با وجود مقاومت و استحکام بالا اما وزن این شیشه‌ها سبک است.
  • شیشه‌های نشکن را حتی می‌توانید به صورت رنگی متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

 

کاربرد شیشه نشکن برای نمای خارجی ساختمان

شناخت شیشه نشکن تنها به آشنایی با مزایا، مشخصات و اهمیت استفاده از این شیشه ختم نمی‌شود. بد نیست در رابطه با کاربرد این شیشه نیز آشنایی داشته باشید. به دلیل ویژگی‌های مناسب این شیشه، امروزه برای ساخت بسیاری از محصولات و برای بسیاری از مکان‌ها از این شیشه مناسب و مقاوم در برابر شکستگی استفاده می‌کنند. همانگونه که مستحضرید، برای اندازه‌گیری دما نیاز به یک دماسنج مناسب با مقاومت بالا در برابر حرارت است. حرارت نیز باعث شکستگی شیشه می‌شود اما مقاومت بالای شیشه نشکن برای نمای خارجی ساختمان باعث شده تا در برابر این حرارت مقاومت داشته باشد. اما برای کف، سقف و حتی به عنوان نرده‌های دکوری در ساختمان‌ها از این شیشه استفاده می‌شود. امروزه برای ساخت بالکن، پله، آکواریوم و حتی حمام، شیشه‌ های نشکن کاربرد دارند. پارتیشن اداری، پنجره گلخانه، قفسه یخچال و شیشه عینک نیز نمونه‌ای از کاربردهای شیشه نشکن هستند.

نتیجه

یکی از شیشه‌های بسیار مطرح و پرفروش بازار، شیشه‌ نشکن است. این شیشه دارای مزایای رقابتی بسیار زیاد در مقایسه با شیشه‌های معمولی است. مقاومت بالای آن در برابر حرارت و ضربه و همچنین شفاف بودن شیشه باعث شده تا سطح کاربرد آن بسیار گسترده باشد. اکنون که تصمیم به خرید بهترین شیشه نشکن بازار دارید انتخاب درستی کرده ‌اید. سایت شیشه ایمنی سدید ارائه دهنده بهترین انواع شیشه به ویژه شیشه‌های نشکن با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت است. به روش اینترنتی امکان دسترسی با کادر این مجموعه وجود دارد. حتی می‌توانید به صورت اینترنتی و یا در صورت تماس با کارشناسان ماهر این مجموعه جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر  اینجا کلیک کنید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه بگذارید