انواع و مشخصات فنی شیشه لمینت
06 مه

امروز قصد داریم به بررسی انواع و مشخصات فنی شیشه لمینت بپردازیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه لمینت با ما همراه باشید.

لمینت جزء شیشه های چند جداره بوده و با استفاده از لایه طلق و پروسه حرارت و فشار ساخته می شود که به شیشه های مقاوم تر سکوریت تبدیل می شود. پلی وینیل بوتیرات باعث جلوگیری از فرو ریختن شیشه پس از ورود ضربه و یا شکستگی جلوگیری می کند. این طرح به شکل چسبناک بر روی شیشه پرس می شود و امکان جداسازی و خرد شدن شیشه ها را جلوگیری می نماید.

استاندارد های ساخت شیشه لمینت

ضخامت طلق با توجه به ابعاد و ضخامت شیشه در نظر گرفته می شود و با توجه به مقاومت آن از شکستگی و خرد شدن شیشه جلوگیری می کند. با توجه به استاندارد شیشه لمینت می توانید برای انواع ساختمان ها، فضا های داخلی، خانگی، اداری، تجاری و غیره استفاده نمایید. در صورتی که شیشه لمینت را برای فضای داخلی استفاده می کنید، باید از مقاومت بالایی برخوردار بوده و با توجه به ظرفیت و قدرت شیشه می توانید از آن استفاده نمایید. در نظر داشته باشید مقاومت شیشه لمینت به ضخامت شیشه و ضخامت طلق استفاده شده بستگی دارد.

نصب و استفاده از شیشه لمینت

نصب شیشه لمینت بسیار آسان بوده ولی با توجه به رعایت موارد ضروری، بهتر است نصب آن توسط متخصص انجام شود تا نصب کاملا حرفه ای و اصولی داشته باشید. اندازه گیری ابعاد قبل از نصب و طراحی اهمیت بسیار بالایی دارد.

در صورتی که قصد خرید شیشه لمینت، شیشه نشکن، شیشه ضد حرارت و طراحی نمای اسپایدر را دارید، به سایت سدید گلس مراجعه نمایید. در ادامه به انواع و مشخصات فنی شیشه لمینت می پردازیم.

ویژگی های شیشه لمینت

علاوه بر موارد ذکر شده از شیشه های لمینت در ساختمان های مرتفع استفاده می شود و با توجه به ماهیت آن از آتش‌سوزی و زلزله جلوگیری می‌ نماید و امنیت بیشتری را تامین می‌ کند. با توجه به اینکه این محصول عایق صوتی بوده، در صورتی که در شهر های پر ترافیک فعالیت می کنید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. حتی می توانید از ورود اشعه های ناسالم و تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری نمایید. طول عمر بالا، انعطاف پذیری در نصب، دوام بالا، مقاوم در برابر حرارت و رطوبت، کارایی چند منظوره، حفاظت بیشتر در برابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی از ویژگی های شیشه لمینت محسوب می شود.

انواع شیشه لمینت

  • شیشه لمینت رنگی

شیشه های لمینت برای زیبایی بیشتر در رنگ های مختلفی تولید می ‌شود. حتی می توانید از شیشه های لمینت با طرح ها، نقشه ها و به صورت مات یا شفاف خریداری نمایید. هدف از تولید شیشه های رنگی بهبود وضعیت دکوراسیون داخلی است تا بازدهی و زیبایی محیط ها و فضا های داخلی را افزایش دهد.

  • شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نیز جزء بادوام ترین و محکم ترین شیشه ها در جهان بوده که با توجه به نوع آن از طرح های اختصاصی برای چسباندن لایه ها و همدیگر استفاده می شود. این مکانیزم مقاومت شیشه را در برابر ضربه افزایش داده و اگر پنجره دچار شکستگی شود، از خود شدن و آسیب های جانی و مالی تا حد قابل ملاحظه‌ای جلوگیری می نماید. در ادامه بحث انواع و مشخصات فنی شیشه لمینت و قیمت این محصول می پردازیم.

قیمت و هزینه های ساخت پنجره لمینت

هزینه های تولید شیشه لمینت شفافیت به ضخامت پنجره ها بستگی دارد. در زمان خرید باید با توجه به محل استفاده، ضخامت خاصی را در نظر داشته باشید. در نتیجه به شفافیت آن توجه کرده و اقدام به خرید این محصول نمایید. در زمان خرید علاوه بر هزینه، ویژگی های آن نیز توجه کرده و با توجه به دیزالن داخلی خود از شیشه کاربردی خریداری نمایید.

جهت بررسی موارد بیشتر، مشاهده و استعلام قیمت انواع شیشه لمینت، قیمت شیشه نشکن، شیشه ضد حرارت و طراحی نمای اسپایدر می توانید به سایت شیشه شاکری یا سدید گلس مراجعه نمایید.

در آخر

بحث امروز ما در مورد انواع و مشخصات فنی شیشه لمینت بود. شیشه ایمنی سدید گلس تولید کننده انواع شیشه های نشکن ضد ضربه بوده و دارای سابقه درخشان در صنعت شیشه است. این شرکت توانسته رضایت مشتریان را در این سال ها به دست آورد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه بگذارید