استفاده شیشه خم در ساخت محصولات هنری
20 مه

یکی از کاربرد های شیشه خم در ساخت محصولات هنری بوده و با توجه به خلاقیت ها و ویژگی های آن طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد. برای بررسی و استفاده شیشه خم در ساخت محصولات هنری با ما همراه باشید.

شیشه خم در صنعت آینه و شیشه کاربرد های مختلفی داشته و برای طراحی محصولات جالب توجه و محبوب مورد استفاده قرار می گیرد. انواع شیشه های خمیده در طراحی داخلی و دکوراسیون نیز حرفی برای گفتن دارد و حتی برای ساخت شیشه انواع خودرو ها نیز از شیشه های خم استفاده می شود.

انواع شیشه های خم بر حسب ساخت

شیشه های خم توجه به کاربرد های آن در انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که می توانیم به شیشه های خم کرید، شیشه های خم رنگی، شیشه های خم لمینت و میز شیشه های خم اشاره نماییم.

در صورتی که قصد استفاده شیشه خم در ساخت محصولات هنری را دارید، می توانید به سایت سدید گلس مراجعه نمایید. همچنین امکان خرید انواع شیشه ها مانند شیشه نشکن و غیره در این سایت وجود دارد.

کاربرد های شیشه خم

شیشه خم کاربرد های مختلفی دارد که می توانیم به آکواریوم های بزرگ، پارتیشن شیشه ای، تراس شیشه ای، ساخت آسانسور، ساخت درب و پنجره های شیشه، طراحی میز، مبلمان و غیره اشاره نماییم. در نظر داشته باشید شیشه های خم با توجه به محل نصب آن از شیشه های ساده، شیشه لمینت و شیشه سکوریت طراحی می شود. انواع شیشه خم به محل استفاده و مقاومت آن در محل نصب شده بستگی دارد.

استفاده شیشه خم در ساخت محصولات هنری

امروزه شیشه های خم در فعالیت ‌های هنری و محصولات هنری مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افرادی که علاقه به طراحی انواع میز و صندلی های با شیشه خم و ساخت تجهیزات یا اکسسوری های گران قیمت را دارند، می توانند از شیشه های خم برای تولید آن ها استفاده نمایند. در نظر داشته باشید نوع شیشه به نوع فعالیت شما بستگی خواهد داشت.

ویژگی ها و مزایا شیشه خم

  • تنوع در طراحی

با استفاده از شیشه های خم می توانید طرح های خلاقانه ای طراحی نمایید و در تمامی فضا های مسکونی و تجاری استفاده نمایید. در نتیجه امکان استفاده شیشه خم در ساخت محصولات هنری وجود داشته و می توانید از طرح های رنگ حکاکی شده طرح دار مات و غیره استفاده نمایید.

  • ایمنی و مقاومت شیشه خم

امروزه استفاده از شیشه های دوجداره و نشکن برای ایمنی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. شیشه هایی که دارای انحنا بوده در برابر فشار مقاوم بوده و با توجه به ساختار خمیده آن از شکستگی جلوگیری می نماید. می توانید برای ساخت مصالح مختلف ساختمانی از شیشه های خمیده، شیشه های لمینت هم و غیر استفاده نمایید. این شیشه ها حتی برای ساخت قطعات خودرو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • دوام شیشه خم

امروزه دیگر برای جدا سازی فضای داخلی از دیوارکشی استفاده نمی شود. صرفا می توانید با یک شیشه حمیده اقدام به جداسازی یا پارتیشن بندی بخش های فضای داخلی نمایید. استفاده از شیشه مقاوم از شکستگی جلوگیری کرده و اهمیت بسیار بالایی دارد. سطوح شیشه به شکلی ساخته شده که در برابر خراش یا آسیب مقاوم بوده و حتی در برابر فرسودگی های روزانه نیز مقاومت بالایی خواهد داشت.

  • عایق بندی صوتی

شیشه های معمولی از مقاومت کمتری در برابر تابش نور خورشید برخوردار هستند و باعث انتقال آن به بخش دیگر و سبب گرمایش محیط در تابش خورشید می شود. استفاده از شیشه های خم مات می تواند تحمل دمای بالایی داشته و حتی اگر در محیط های مانند حمام استفاده می کنید، بخار و رطوبت حمام به داخل منازل نفوذ نمی کند.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد استفاده شیشه خم در ساخت محصولات هنری بود. در کنار این مورد، به ویژگی ها و مزایای شیشه خم پرداخته و انواع این شیشه ها را مورد بررسی قرار دادیم. اگر سوالی در مورد مباحث مطرح شده دارید، با ما در ارتباط باشید. در صورتی که قصد خرید محصولاتی مانند شیشه نشکن، شیشه دوجداره ، شیشه لمینت و طراحی نمای اسپایدر را دارید، یکی از بهترین مجموعه ها سدید گلس بوده که محصولات خود را با ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه بگذارید